Sağlam Təhsil Sağlam Millət
  • Ana səhifə
  • Layihə haqqında
  • İnnovasiyalar
  • Əlaqə
  • EN
  • Qlobal məsələ
  • Qanunvericilik
  • Təhsil Siyasəti
  • Həll yolları
  • Sual-Cavab
  • FƏG-lər
  • İcra Tələbləri
  • Məlumatlar
    • Məqsədimiz
    • Vəzifələrimiz
    • Görülən işlər
    • Gələcək planlar
    • İstiqamətlər
      • Pedaqoji
      • Psixoloji
      • Sosioloji
      • Gigiyenik
    • Məktəblərimiz
  • Tədbirlər

Məlumdur ki, təhsilin məqsədi yalnız 700 bal
toplayan abituriyentlərin sayını artırmaq deyil

TƏHSİLALANLARDAN GÖZLƏNİLƏN NƏTİCƏLƏR

    1. BİLİKLİ VƏ YARADICI

  • Dinləyib anlama: dinlədiyi mətnə aid sualları cavablandırmaq;
  • Nitq bacarıqları: mənzərəli (təsviri nitq) və süjetli şəkil (nəqletmə) üzrə danışmaq;
  • Kiçik motor bacarıqlar: rəngləmə, yapma, kalliqrafik qaydalara uyğun yazı;
  • İdraki bacarıqlar – bir şəkildə olan məlumatın digər şəkildə ifadə edilməsi: mətnə əsasən rəsm
    çəkmək, şəklə əsaslanan mətnlərlə iş, mətn və rəsmə əsasən riyazi ifadələr qurmaq;
  • Oxu bacarıqları: optimal sürətlə oxu, şüurlu oxu, ifadəli oxu;
  • Dünyagörüşü: canlı və cansız əşyalar və onların əhəmiyyəti haqqında danışmaq;

 

    2. FİZİKİ SAĞLAM

  • Qamət problemləri
  • Görmənin problemləri
  • Fiziki İnkişaf

 

Məlumdur ki, təhsilin məqsədi yalnız 700 bal
toplayan abituriyentlərin sayını artırmaq deyil

TƏHSİLALANLARDAN GÖZLƏNİLƏN NƏTİCƏLƏR

  • 3. PSİXİ SAĞLAM və Sosiollaşan
    Psixo emosional vəziyyət
    – Yaşa uyğun intellekt
    – Sağlam emosiomnal vəziyyət
    – Funksional iş qabiliyyəti
  • Sosiollaşma

– ilk sosial qrup olan məktəbə marağın, sosial adaptasiyanın müəyyənləşdirilməsi;
– Uşaqların «şagird-müəllim», «şagird-şagird» münasibətlərini qurmaq məqsədi ilə sosial
bacarıqlara yiyələnməsi;
– Müəllimə və sinif yoldaşlarına münasibəti

4. DƏYƏRLƏR DAŞIYICISI VƏ ONLARI ƏMƏLLƏRİNDƏ YAŞADAN – Milli Profil
1.Güclü                                          5.Müasir
2.Mərd                                          6.Müdrik
3.Təşkilatlanan                            7.Haqbilən (Haqları bilən və təmin edən)
4.Yaradıcı                                      8.Ləyaqətli

 

Davamlı İnkişafın üç sahəsi və STSM layihəsi

Ətraf mühit:

  • Layihənin əsas məqsədi fiziki-psixi sağlam, yaradıcı vətəndaşın tərbiyəsidir. Oturaq həyat tərzi, qeri-sağlam qidalanma kimi hallar insan orqanizmini zəiflədir ki, belə orqanizmlərin müxtəlif qeyri-infeksion və infeksion xəstəliklərə həssaslığı artır. Ekoloji problemlərə qalib gələ bilmək üçün insan fiziki baxımdan sağlam, gümrah, fəal olmalıdır. Məktəbyanı sahədə yaşıllığın artırılması, bağçaların salınması, idman komplekslərinin tikilməsi, həmçinin siniflərdə fəal həyat tərzinə yönəlik texnologiyalar vasitəsi ilə sağlam mühitin yaradılması, fəal həyat tərzinin tərbiyə edilməsi və ətraf mühitin qorunması vərdişlərinin aşılanması layihənin əsas vəzifəsidir.

İctimai:

  • Sağlam Təhsil siniflərindəki fiziki-psixi, mənəvi təzyiqdən azad mühitdə dilindən, dinindən, irqindən, cinsindən, milliyətindən, sosial statusundan asılı olmayaraq hər bir uşağa keyfiyyətli təhsil almaq, təhsil alarkən fiziki-psixi sağlamlığını qorumaq və inkişaf etdirmək, sağlam həyat tərzi davranışlarını mənimsəmək və cəmiyyətə pozitiv transformsiya olmağa şərait yaradır.

İqtisadi:

  • Dövlət körpə yaşlardan və məktəb illərində insan kapitalının sağlam formalaşması üçün profilaktik
    gigiyenik tədbirlərlərə sərmayə qoyarkən gələcəkdə həmin nəslin müalicə tədbirlərinə daha az vəsait
    xərcləyəcək.
  • Bununla yanaşı problemə və layihələrə əsaslanan təlim metodologiyası qeyri-maddi və maddi məhsul ları
    istehsal edən gələcək sahibkarların formalaşması ilə nəticələnir.
  • Sağlam mühitdə təhsil almış, fiziki-psixi sağlam yaradıcı təfəkkürlü , problem həlledən insan cəmiyyətdə
    üzləşdiyi kiçik və böyük ictimai, iqtisadi problemlərin həllinə nail olur, öz iqtisadi rifahını təmin edən,
    cəmiyyətin inkişafına töhfələr verən vətəndaş kimi formalaşır.

 

Qiymətləndirmə

1-11 siniflərdə oğlan və qızların illik tibbi- gigiyenik,
psixoloji, sosioloji və pedoqoji monitorinqlərin
təşkili və dinamikanın təhlili

Səfərbərlikdə 1ci qrup sağlamlığı olan oğlan sayının
illik dinamikasının təhlili

Evlənmə və boşanma sayının illik dinamikasının
təhlili

Sağlam doğuş sayların illik dinamikasının təhlili

 

Ekspertiza blokları

Layihə çərçivəsində 4 sahə üzrə ekspertiza aparılır:

a)     Tibbi-gigiyenik
b)     Pedaqoji
c)     Sosial-psixoloji
d)     Gender

 

Tədqiqatın metodologiyası

 

  • a) Tibbi – gigiyenik sahə üzrə
  • antropometrik müayinələr
  • fizioloji müayinələr
  • klinik müayinələr

 

  • b) Sosial-psixoloji sahə üzrə
  • müşahidə
  • sorğu, test
  • psixodiaqnostika

 

  • c) Pedaqoji sahə üzrə
  • keyfiyyət tədqiqatları
  • kəmiyyət tədqiqatları

 

  • d) Gender
  • “Bərabərlik eynilik deyil” yanaşması
  • Genderə əsaslanan statistik təhlillər
Sağlam Təhsil Sağlam Millət

Əlaqə

Ünvan: Xətai Prostpekti 49,
Bakı, Azərbayan Respublikası,
AZ-1008
Tel: +994 55 909 00 34
E-mail: info@mttm.edu.az
www.cnet.edu.az

©MTTM | TƏHSİL NAZİRLİYİ

Follow us